הצעדה לבני ברק: הנשיא הרצוג במאמץ למנוע אנרכיה

נתי קאליש No Comments on הצעדה לבני ברק: הנשיא הרצוג במאמץ למנוע אנרכיה

הנשיא הרצוג קיים מגעים עם גורמים שונים במטרה למנוע אלימות ולהנמיך את הלהבות, לקראת צעדת השמאל לבני ברק: "להימנע מפגיעה מכלילה בציבור ישראלי שלם, באמונותיו ובאורחות חייו"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה יצחק הרצוג וצוותו שוחחו בימים האחרונים, וביתר שאת ביממה האחרונה, עם גורמים שונים, בנוגע להפגנה הצפויה בעיר בני ברק; וזאת "במטרה למנוע אלימות ולהנמיך את הלהבות ככל שניתן", כך נמסר מבית הנשיא.

בין הגורמים עימם עמדו הנשיא וצוותו בקשר היו: ראש העירייה, גורמי האכיפה, נבחרי ציבור, גורמים במחאה, מנהיגי קהילות ומובילי דעת קהל – מכלל גווני הקשת.

בבית הנשיא הדגישו: "אין חולק על חשיבותה של זכות ההפגנה והמחאה בהיותה יסוד דמוקרטי בסיסי והכרחי. נשיא המדינה הפציר ומפציר בכולם לגלות אחריות ולהימנע מכל היבט שעלול לעורר שנאת חינם והעמקה של הקרע הקשה שאנו נמצאים בתוכו".

הנשיא מדגיש כי דווקא כעת, בפתחה של תקופת החגים המקודשת לכולנו, ודווקא היום בראש חודש ניסן, "חשוב לנצל את ההזדמנות לשיח מכבד שיביא לקשב ולהיכרות מעמיקה האחד עם כאביו, פחדיו ודאגותיו של האחר, ועל אחת כמה וכמה להימנע מפגיעה מכלילה בציבור ישראלי שלם, באמונותיו ובאורחות חייו".



0 תגובות